VÄRDELÖST VETANDE

SENASTE:

1. Dryck: Cola
2. Telefonsamtalet: Jonna
3. SMS: E

4. Sång du lyssnade på: we are young med fun

 

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: Haha ja?

7. Har någon varit otrogen mot dig: Nepp

8. Varit kär: Yes

9. Förlorat någon speciell person: Ja, en föredetta bästa vän. Hon var grym!

10. Varit deprimerad: Den som inte har vart de, lever inget riktigt liv.

11. Varit så trött att du somnat sittandes: Haha händer ganska ofta i skolan antingen när lärarna har en föreläsning eller om man kollar på en film om nått skit borång. Så vaknar jag av att man slår ner huvudet i nått..

 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Vit

13. Grått

14. Svart

 

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: Ja, flera stycken!

16. Fått ditt hjärta krossat: Hm.. Ja.

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Ja, senast för en timme sen

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej inte så värst..

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja!

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Yes, skitsnack<3

21. Kysst en kompis: Haha jajamen

 

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Haha inte en aning

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: Hatar att planera. Men 2 kanske

24. Har du några husdjur?: 3 katter

25. Vill du ändra ditt namn: När jag va liten vela jag heta Angelica. Men tror de gått över faktiskt

26. Vad gjorde du under din senaste födelsedag: Hmm.... Först hade vi kalas här hemma för släkten sen tror jag att jag åkte med kompisar på crusing (eller nått liknande) för jag minns att det var jätte många som sjöng för mig. Men inte helt hundra

27. Vilken tid vaknade du idag: Alldeles försent. 20 över 7 och började 8. Bråttom!!

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov

29. Någonting som du längtar till: Sommar, ett jobb, körkort & åka utomlands!!

31. En sak du skulle vilja ändra om med ditt liv: Väldigt privat.

32. Vad lyssnar du på just nu: Spotify

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Hahahahhah ja.......

34. Vad gör dig irriterad just nu: Människor som anklagar folk för nått den inte gjort och såna som inte har nått samvete i huvudtaget.

 

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Sanna

37. Singel/upptagen: Singel

38. Stjärntecken: Lejon

39. Kille eller tjej: Tjej (Nejfan)

40. Grundskola: Gylle

41. Gymnasie: Haga

42. Högskola: Hatar som sagt att planera. Vet ikke ännu

43. Hårfärg: Typ blondt eller nått

44. Långt eller kort hår: Mittemellan

45. Längd: 166

46. Vad gillar du gällande dig själv: Min envishet

47. Piercings: Öronen, snart ett till ställe.. Hehe

48. Tattoos: Inte än

49. Höger eller vänster: Om de är hänt så höger

 

DIN FÖRSTA:

51. Operation: No.

52. Piercing: Öronen

53. Tatueringen: Har ikke någon

54. Bästa vän: Min första bästa vän var nog Felicia eller Johanna. Jäklar va skoj man hade med dom nu när man tänker efter!

55. Sporten du spelade: Hm.. Fotboll skulle jag kunna tro. Eller annars gymnastik om de är en sport? Haha

56. Husdjur: Katter i massor

57. Vaccination du minns: Haha inte en aning. Är stelkramp en vaccination?

58. Konsert: Hm.. Inte en aning

60. Alkohol du drack: Haha öööööööh.. No idé.

 

JUST NU:

61. Äter du: Nej

62. Dricker du: Nej

63. Är du på väg att: Byta om. Trääääning snart

64. Lyssnar du på: Hehehehe sportify

65. Väntar du på: Att mamma ska komma hem så hon kan skjutsa mig till träningen så jag kan dö lite sen hem och duscha och dö igen :P

 

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: Ja

67. Vill du gifta dig: Om jag hittar någon vettig kille så jao

68. Karriär i åtanke: Karriär? Är de jobb? Hehe isåfall ambulanssjukvårdare

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: Hm... Svår fråga. Läppar i thinks, fast bruna ögon är dö läckert

70. Kramar eller pussar: Både och

71. kort eller lång: Lång

72. Yngre eller äldre: Åldern är bara en siffra!!! Meeeeen, äldre tror jag

73. Romantisk eller spontan: Bror på

74. Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar!

75. Tatueringar eller piercingar: Tatuering utan tvekan

76. Känslig eller inte: Lite av varje

77. Ragg eller förhållande: Förhållande

78. Bråkstake eller tveksam: Hellre bråkstake än tveksam

 

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: Hahahaha ja

80. Gjort något sjukt spontant: Massor!!

81. Tappat glasögon eller linser: Ja

82. Haft sex: Hehe

83. Krossat någons hjärta: Mm enligt den. Men enligt mig kan man inte krossa någon om man är ärlig. Shit samma

84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja

85. Har du blivit arresterad: Inte stolt över svart men, ja

86. Dissat någon: Ja

87. Gråtit när någon dött: Skapligt känslolös människa som inte gör de. Ja.

88. Gillat din killkompis: Alltså en kille man mer eller mindre är tillsammans med blir ju som en bästavän. Men annars så är mina killkompisar kompisar.

 

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: Ja

90. Mirakel: Ibland kanske

91. Kärlek vid första ögonkastet: Vet inte, kanske

92. Himlen: Jag hatar sånt där. Hatar att tänka på sånt.

93. Tomten: -.-

94. Att kyssas på första dejten: Om jag har? Svar ja

95. Änglar: Tror det

 

SVARA ÄRLIGT:

96. Vem var den senaste du var kär i: Hm.. Dont know. Victor kanske

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja faktiskt

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj och mina underbara vänner

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: Faktiskt


Kommentarer
Postat av: HB

underbar läsning <3

2012-05-15 @ 20:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0