ANSWER

F: nej men jag undrar hur det kommer sig att du är singel :) menar det kan ju inte va svårt för dig att skaffa en kille, är det helt enkelt att du träffar fel eller inte vill ha?

S: Inte svårt att skaffa kille? Uppenbarligen eftersom jag inte har någon har jag det. Och om jag träffar fel eller inte vill ha vet jag inte. Kanske träffar en? Ingen som vet! Har även träffar en hel del (som dom flesta säkert vet) men jag känner ganska direkt om det känns bra eller inte. Sen har jag riktigt svårt för att börja tycka om någon också, vet inte varför men det har alltid varit så. Sen hatar jag när den jag "träffar" klagar på att jag tränar för mycket och tycker tex att jag ska skippa en träning för att träffa den. No, no & no. Här går träningen före allt. Så har det alltid vart och kommer förmodligen nästan alltid vara. Hoppas du är nöjd med svaret! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

yes :) kan förså det där med träning:) inte lätt det där du

2012-05-18 @ 11:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0