Träna träna träna

Hallå på er! Har haft en sisådär mindre bra dag idag och ändå en bra dag. Dubbelmoral. Har gymmat ett ordentligt hårt pass så svetten verkligen visade sig ordentligt. Efter det tog jag på mig springskorna och löpte hem. Fick sällskap efter halva vägen lite drygt också.
Jag måste säga att det var bra gjort av mig att jag sprang, för annars hade jag aldrig orkat gjort något alls nu ikväll. Hade förmodligen slutat med att jag setat och stirrat rakt in i väggen i ett ex antal timmar. Det brukar ofta bli så.. Jag sitter i sängen med fötterna på kudden och stirrar rakt in i väggen ovanför min säng. Förra veckan satt jag så i säkert.. 2timmar. Sen när man liksom "kommer tillbaka" till verkligheten igen får man en chock över hur länge man egentligen setat där. Någon som känner igen sig? Någon?
Springturen gjorde susen, för då ränsade jag tankarna då. Dom går verkligen på högvarv i huvudet på mig och jag tänker inte ens på att jag springer.
Nu ska jag ta och göra mig en kopp te och sen mysa ner mig ordentligt till en film och ladda inför en skoldag imorgon! Kramisar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0