Fredagskväll

Nu är det bevisat, killar från Säter har ingen hålvana!

Nu börjar jag bli människa igen. Hade en sån fantastiskt rolig kväll igår. Började med att jag tog bussen in till stan och fick åka gratis för att busschauffören var så imponerad av att jag hade reflex. Haha ja, du läste rätt. Ett reflex! Sen tåg jag tåget med Amanda och Malin. Jag åkte på toaletten för jag inte vela betala. Haha! Kan vara bland de roligaste igår! Satt där och skrattade konstant i 15min för mig själv. Lättroad! Lite senare på kvällen vart det ett nytt place och en ny fest. And so one!
Min kväll kortfattad: Festat, träffat så mycket trevligt folk, både nytt och gammalt, skrattat huuur mycket som helst, beerpong, osv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0