alldeles för stora hoodie

Har sprungit omkring här hemma ikväll med min gråa huvtröja (tycker ordet hoodie är fruktansvärt fult och låter "modefixerat" och eftersom de är det sista jag är så använder jag det gammalmordiga namnet) som är så mysig och egentligen för stor, trots att den är köpt på barnavdelningen och mina favorit trosor. Det är det bästa jag vet, att bara ha en stor huvtröja och ett par trosor, det är så skönt!
Efter att ha setat i över 1timme och stirrat upp i taket så ska jag slå på en film. Imorgon ställer jag klockan 1timme innan egentligen uppstigning. Jag måste ut och springa och rensa mina tankar, det är nått ni borde testa om ni har mycket i skallen. Gå ut och gå eller spring, jag tänker inte ens på att jag springer då heller. Har nog med saker i huvudet och eftersom man inte tänker på vad man egentligen gör så orkar man mycket mycket mer också. Men guuuud vad jag babblar. Nu ska jag grina ikapp till filmen (har hört att de är en sån film) och så krypa ner i sängen. Godnatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0