"A strong woman" ia a able to smile this morning like she wasn't crying last night.

Har haft en riktigt skön skoldag. Älskar när vi "har eget arbete och får arbeta självständigt och bara leta sig igenom sidor på internet och skriva ner fakta". Det absolut bästa arbetssättet om du frågar mig! Just nu håller vi på att skriva en rapport på samhällskunskpen och mitt ämne är "föräldrar med alkoholproblem" en vädligt intressant men samtidigt hemskt ämne. Dock väldigt lätt att skriva om samtidigt som de är hårt. Nog om det!
Har precis vart hos sjukgymnasten och fått akupunktur (ursäkta om jag stava fel:P) och nu sitter jag här helt död som en säck i soffan. Var skit taggad till att ta mig en spring tur när jag var påväg hem men när jag såg att de började regna och vart blåsigt ångrade jag mig.

Såhär jätte rolig ser jag ut idag. Hoodie - HM (barnavdelningen^^) jacka - 8848

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0