tomorrow

imorgon kör jag igång med hårdträning. jag kan inte hålla mig längre, har snart vart förkyld i över 2veckor och de ger sig aldrig. nu skiter jag i de här, imorgon ska jag träna. tänkte bara berätta detta, är trött på att jag inte kunnat sova ordentligt på 2veckor och dessutom har jag knappt någon matlust (vilket hänger ihop, då jag inte tränar blir jag inte hungrig = jag äter inte) 

Morgondagens planer - Gymmet, ut och springa (om nu inte min hosta sviker mig allt för mycket på crosstrainern) eller så ska jag gå hem från gymmet. Har inte riktigt bestämt mig. 

Riktigt boring inlägg, men detta skrev jag för mig själv. detta är en "fälla" för mig själv. nu när jag skrivit de här, måste jag. kan jag inte bara strunta i det.

trött jag är, som om ni skulle bry er. Godnatt, imorgon väntar gymmet - Sannaaaa!! Dom bryr sig fortfarande inte... - Juste! Sorry, jag glömde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0