today

Hej på er! Idag har vart en perfekt söndag. Träffade Jonna, tog en fika & snackade om allt mellan himmel och jord, skönt är bara förnamnet. Sen gick jag till gymmet, körde ett riktigt bra pass för överkroppen och jag är hur glad som helst att jag kunde träna i huvudtaget! Sen åkte springskorna på och jag sprang lite mer än halva vägen hem och sen mötte mamma mig den sista biten så gick jag med henne. Jag är "nöjd" över mig själv, för när jag satt i omklädningsrummet efter att ha gymmet var jag så sjukt nära att ringa pappa och be han hämta mig. Men jag la ifrån mig telefonen och började byta om istället. Det är just det man måste, bestämma sig & sedan göra det.

Hann även med och hälsa på mina farbröder. Och nu kom jag precis ut från duschen!

Hur bra söndag som helst! Jag har även bestämt mig för att jag ska börja gå hem från skolan, vilket är ungefär en halv mil. Ryggsäcken är packad och redo för imorgon. Nu ska jag ta tag i denna träning, på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0