Jag har så kul

I brist på annat ställde jag mig framför spegeln och tog ett kort.. Haha nej det var inte riktigt så. Utan jag hade så jävla tråkigt och velade göra ett blogginlägg och så tänkte jag att de blir ju alltid lite roligare med en bild i inlägget. Jag skriver det igen jag måste bli frisk tills imorgon!!!! 

Nu ska jag slå igång en film här hemma i min ensamhet och längta tills mamma kommer hem med dricka åt mig, sockerdricka är de bästa som finns när man är sjuk.
Just nu önskar jag att jag hade en kille som kunde komma hit och bara umgås och ge mig massage. Jag har så sjukt ont i alla muskler & leder som finns i hela kroppen. Usch, jag tycker verkligen inte det här är roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0