Träning

Hej på er sötnosar! Såg att det var någon som hade kommenterat att jag skulle blogga, blir verkligen super glad av såna kommentarer och jag ska skärpa till mig. Jag har lite nytt hit till bloggen på gång och vi får se när det är klart, hoppas det inte tar allt för långt tid!
Idag har jag hunnit med ett ben, arm och rumpa pass på gymmet. Trodde jag skulle dö ett tag där, var så sjukt längesen jag körde såhär hårt och ökade vikterna med 2kg på armarna. Skakade så jag kunde knappt klä av mig efteråt. Grym känsla, älskar när man känner att man gjort någon nytta.
Har även nya planer inför sommaren med min träning och än så länge ska jag hålla det för mig själv tills det är helt säkert. Hoppas gör jag iallafall!

Kommentarer
Postat av: HB

kul att kommentaren skänkte dig lite glädje :) men tycker det är kul att läsa din blogg och tycker verkligen att du ska fortsätta med det

2012-04-18 @ 17:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0