Inte som planerat

Hallå på er! Jag skrev ju här för någon dag sen att jag skulle lägga upp en "bloppis" och hej å hå. Men ser ni någon? Nej inte jag heller..
Det är nämligen så att jag åkte med mina galna kompisar på en liten spontantripp härifrån Borlänge = ingen tillgång till dator. (Eller jo, men jag orkade inte blogga där).
Och så iförrgår när jag kom så mådde jag jätte dåligt hade hög feber osv, så på kvällen fick jag ont i bröstet, jätte svårt att andas och så svimmade jag av och låg och krampade på soffan. Kommer dock inte ihåg detta, men min syster och mamma har berättat det.
Så jag har inte vart i toppform direkt, men nu, börjar jag bli människa igen! Tänkte försöka ta mig utanför dörren idag utan att känna mig yr och som om jag ska svimma. Men först och främst ska jag fota jackorna och lite annat!
Vi hörs alldeles snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0