19 APRIL

Hej alla sötnosar! Idag har vart i skolan, haft en otroligt rolig dag. Hade kallrökdykning på räddningen, tungt och sjukt skoj. Med tanke på att man inte såg någonting och jag är så bra klumpig i vanliga fall så gjorde detta det inte bättre. Så kom jag på den briljanta idén att vi skulle ha vattenkrig så det slutade med att killarna sprang omkring där och blötte ner varandra och alla var pissblöta så de droppade av hjälmarna när vi avslutade det hela.
Efter skolan åkte jag till gymmet, körde mage och rygg. Börjar bli uttråkad och försöker hitta ett bredare och nya övningar att träna med. Nyduschad och fräsch sitter jag här nu och ska ta och dejta min mattebok tillsammans med alla tända ljus. See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0