Svar på frågestund..

... Men har ni flera frågor så kan ni fortsätta ställa dem. Svarar på den senare isåfall! :)

Malin: Kan inte du ta kort på ditt rum och lägga upp? :)
Svar: Absolut! Dock orkar jag inte göra det idag. Lovar dig en bild antingen imorgon eller på onsdag!

Hihi: tycker du om emil uppling`?
Svar: Haha, de här måste vart Sanna som ställt den här frågan. Och jag tycker om Emil som kompis, inget mer!

;) : vad gillar du hos en kille?
Svar: Oj, vilken svår fråga.. Jag gillar nog insidan bäst hos en kille. Sen ska den ha någonlunda samma intressen som mig. Med andra ord, träna och bilar. Självklart vill jag ha en kille som bryr sig lite om sitt utséende men ändå inte för mycket..

Juliaaa!: hur kom du på att du skulle skaffa epa? :) och varför ville du det ? :)
Svar: Jag har vuxit upp bland motorintressen. När jag var 7år visade pappa mig en tidning som hette just "Epa-tidningen" och så köpte han den till mig. Jag tyckte de där va så himla coolt med epor då. Så jag bestämde mig redan då för att jag skulle ha epa. Och jag bestämde mig även då för att jag skulle skita i vad alla andra tyckte om att jag var tjej och hade en epa. Jag ville ha epa för att jag tycker de är bättre än moppe på alla sätt. Du kan åka med den på vintern. Du kan lyssna på musik, du kan åka längre sträckor. Prata med personen du har med dig i normal ton. Ingen hjälm. Du blir inte blöt om de regnar. Nej, jag tycker de är både roligare och bättre med epa helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi verkar ha lite saker gemensamt....skulle va kul och lära känna dig :)

2011-10-03 @ 23:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0