Min bal 2011

Anna: Åh vad fin du är! Snälla kan inte du berätta lite om hur de var att gå på balen och så? Jag vet inte om jag ska gå eller inte... Snälla lägg upp bild på ditt hår och klännign och den du gick med!



Ska jag vara helt ärlig, hade jag panik ett bra tag in på 9an för att jag inte hade någon att gå med. Jag bestämde med en kille i 7an, men det vart inte av att vi gick med varandra pga av många olika anledningar.

Men jag ångrar inte en sekund av att jag gick på balen. Det är bland det roligaste jag gjort i hela mitt liv och det kommer utan tvekan vara ett riktigt minne för livet. Att få klä upp sig så pass mycket osv.

Precis innan jag skulle gå ur bilen så vart jag så super nervös så jag skakade som bara den och kunde knappt andas så sa jag till Anton "jag kommer inte klara det här" men det gjorde jag! Nervösheten släppte precis när jag tog första steget upp på mattan. Det gick inte att sluta le, för att det var så himla kul!

Så jag är helt säker på att om du inte går så kommer du verkligen ångra dig, för det är jag helt säker på att jag skulle gjort om jag inte hade gått. Ett tips är att ha kilklackar eller skor du klarar av att gå i, skippa dom där super höga klackskorna. Du får ändå bara ont i fötterna! Och nej de är inte så som alla tror, att man måste dansa. Tro mig, jag är så sjukt dålig på att dansa och har alltid varit, men jag gick dit iallafall! Och jag & mina kompisar vi körde vårt eget race och dansade som vi gör var som helst annars. Hur galet som helst!  Allt blir vad man gör det till!

Här är lite bilder på mig & anton:




Kommentarer
Postat av: anonym

vad gjorde man på balen egentligen? :)

2011-10-20 @ 21:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0