Tyskland

Jag drar till Tyskland inatt och är såkallad "utbytesstudent". Ska jag vara helt ärlig, är jag inte taggad för 5öre.. Jag vill mest få de överstökat känns de som. Fast jag tror nog ändå att de kan bli lite kul, eller jag hoppas på det!

Hur som helst, om de händer något, vad som helst.. Så älskar jag alla mina underbara kompisar!


Othilia Hallgren. Vi är som syskon, ger varandra spydiga svar, säger va som helst till varandra & så. Fast ändå vet vi båda att vi bara skämtar osv. Snart 11år tillsammans och jag ångrar inte en minut tillsammans med dig, du är underbar. t&s, hallgren&barrsäter, tia&barret osv osv, de är så de ska va! Jag älskar dig.


Sanna Sundström, vart ska jag börja? Du är så sjukt underbar. Vi är så lika, b01&b02, piff&puff, pundarn&barret osv osv. Jag har alltid så roligt med dig. Våra as garv som bara kan uppstå från ingenstans. Vi är typ aldrig seriösa. Och de slutar alltid med "vem är måtta och varför ska jag dricka med honom?"

Sen har jag självklart massa andra underbara kompisar och ni vet själva vilka ni är, jag älskar er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0