VIKTIGT!

Jag har läst på fler och fler bloggar att folk får virus då viruset så gott som tar över datorn, byter bakgrundsbild osv. Jag fick det jag också, i torsdags och hade det tills igår. Det va riktigt jobbigt för man kunde inte styra datorn själv. Utan de va "viruset" som styrde va som skulle ploppa upp typ. Och igår fick vi bort det efter mycket om och men, det är liksom inte så bara bara att få bort det heller ska jag säga er...

Och mitt viruspogram sökte igenom vart de kom ifrån och de gav över 25träffar på KISSES blogg! Alltså kommer viruset från hennes blogg. Det kan va någon reklam osv som ger ut virus. Och detta är inget skämt, utan jag berättar mest för att "jag inte vill att ni också ska få det".

Så jag rekomnderar er att inte besöka kisses blogg, om ni inte vill ha virus vill säga...


Såhär såg min dator ut. Så det är inget skämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0