tatto's

Jag har länge, jätte länge. Velat haft en tatuering på handleden & varför jag vill ha den just där är väldigt personligt. Men sak samma, jag vill ha den där iallafall. Och de är liksom inte bara en tatuering därför för att utan de är verkligen en som kommer betyda massor för mig.

Och jag skulle aldrig få tatuera mig, det vet jag. Men hoppas de kan man alltid göra! Och sen när jag fyller 18år, då blir det en sån här tatuering! Har velat haft en sen jag va... 8-9år och läste en flickas blogg som levde livet, precis som jag. Och hon hade en liknande och de va då jag bestämde mig, för att också skulle göra en liknande någon gång i framtiden..



Bilderna är googlade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0