Ska man skratta eller gråta?

Anonym om Have you..: Detta angår väll egentligen inte mig, men jag är mest nyfiken. är det sant att du va otrogen mot victor?

Svar:
Ursäkta mitt uttryck nu, men fyfan va jag blir trött på folk ibland. Kan inte folk hålla sig till sitt liv istället för att försöka förstöra för alla andra? Det verkar vara förbannat svårt för vissa, idioter. Jag blir så irreterad..

Nej, nej & åter nej. Det är inte sant någonstans att jag var otrogen mot Victor. Jag har aldrig vart otrogen mot någon så varför skulle jag vart det mot Victor? Det låter ju jätte troligt att jag skulle göra de bara för att han är han, svar nej. Vissa personer vet anledningar till varför jag inte ens skulle tänkt tanken på att vara otrogen mot honom, vissa inte. To bad för dom som inte vet säger jag bara. Kan inte förhållanden ta slut även fast om man inte vart otrogen mot varandra? Skrattretande..

Kommentarer
Postat av: Sarah

svar: wohhoo hihi självklart!:D

2011-03-29 @ 16:32:57
URL: http://saries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0