Låt mig vila..

När jag är ensam, bara med mig själv, dyker tankarna upp. Alla olika tankar. Just idag kom jag och tänka på, hur otroligt grymma kompisar jag har. Jag vet faktist inte hur jag skulle klara mig utan dem. Allvarligt.. Kompisar är så mycket mer än något man skriver "jag älskar dig" till på facebook och är med. Kompisar är något jag lever för och med. Dom människorna är inga i mängden, dom är udda. Det finns få av just dessa som är så underbara.

Alla har sin charm, alla har sitt sätt, sin humor och sin utstrålning. Det finns alltid något som skiljer dom åt, den ena är bättre på det än va den andra är. Men det spelar ingen roll, för dom är mina så underbart jävla bra kompisar! Ni är verkligen bäst, tack för att ni finns. Tack för att jag just har er som kompisar. Utan er skulle livet vart totalt världelöst, bokstavligen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0