TIPS:

Jag älskar att ligga i solen, kan göra de i timmar. Bara ligga där och låta tankarna snurra runt och sova ett tag. Antar att jag inte är själv med att älska det, eller? Jag tänkte iallafall ge ett par tips hur du ökar solbrännan än att ligga i solen i timtal förstår.

Mina tips är:

1. Smörj in dig innan du går ut i solen!
Om du inte bränner dig lätt så behöver de inte vara med en solskyddsfaktor utan de går lika bra med fuktighetskräm. Det använder jag alltid innan jag lägger mig i solen. Solen tar mycket bättre på en "fuktig" kropp än på en torr. Precis som dom flesta vet tar solen bättre när man är blöt än torr, de är precis samma princip.

2. Använd coco's-olja
Ibland när jag solar använder jag coco's-olja och den blir man verkligen svart  av bokstavligen talat. Dock är de inte bra att använda det om du har lätt för att bränna dig eller i ansiktet. Och du ska verkligen inte använda de utomlands. För bränner du dig med coco's-olja på dig, då bränner du dig ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0