LISTA - boooring

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel?- haha, en 90a på P&L
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - 2st
Vad tycker du om kärlek? - vet inte
När kramade du någon sist? - igår
Vem kramade du sist? - Andreas
Saknar du någon speciell person? - Nja jo, de gör jag väl..
Har du svårt för att bli kär? – Skoja inte.
När kysste/hånglade du med någon sist? - oj, sista april tror jag. om inte att man fått en puss på kinden gills förstårs.
Ångrar du det? haha njaaa.. ångrar & ångrar, var väl ingen big deal om man säger så.
Är du singel? ja
När fick du senast en komplimang? – hm, igår
Har du hånglat med någon av samma kön? – jo..
Det bästa som har hänt dig i år?- Oj, det är riktigt mycket! Alla underbara kompisar. Alla underbara minnen osv.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - ja
Hånglat med nån riktigt ful: - hahaaaaa ja
Hånglat med fler än 50 pers: - rädd för de... men jo, de måste jag gjort.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - ja
Hånglat med fler än 10 per på en kväll? - hahahaa ja
Gjort något riktigt dumt? – ja
Gjort något du verkligen ångrar? - klart
Varit nykter på nyårsafton? – nejfan?
Åkt ambulans? - ja.
Gjort nåt olagligt? - ja
Blivit polisanmäld? - ja
Fått din mamma att gråta? – ja
Slagit ner någon? – nej.
Skämts över dina föräldrar? – ja
Skämts över dig själv? - ja
Sagt jag älskar dig och menat det? – annars skulle jag inte sagt de.
Tar du droger? - jaafan & gör HB i källaren
Dricker du? - ja
Vilka kläder sover du i? t-shirt & trosor
Vad hatar du verkligen? Hm, falska personer.
Varit kär? – ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? – jag har bara vart kär i 2st och dom har jag vart tillsammans med så..
Är du ensam nu? - japp
Vill du gifta dig? - helt ärligt, jag är osäker..
Vill du ha barn? - någon gång


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - Hm,  kommer inte ihåg.
Såg dig gråta? - Andreas & Marcus
Fick dig att gråta? -
Du delade en cigg med? - inte en aning, har inte rökt på över 3år så
Du gick på bio med? - hm.. minns inte
Skällde på dig? - Anna, hahah

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - nej
Köpt någonting? - mat
Sjungit? japp, otroligt vackert också
Saknat någon? nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0