Hur ska man kunna förklara?

Vet ni hur många nätter jag haft idiotiska tankar som "hur ska jag kunna klara mig utan min mamma & pappa sen, helt allvarligt hur ska jag kunna leva utan dom?" Det är helt sjukt va såna tankar skrämmer mig, för jag undrar verkligen. Hur ska jag kunna klara mig?  Den tanken/tankarna skrämmer mig verkligen.

Jag kommer aldrig någonsin kunna förklara hur sjukt mycket jag älskar er, båda två. Hur sjukt mycket allt ni gjort för mig & ställt upp för mig & alltid vart på min sida även fast jag klantat mig riktigt mycket, betyder för mig. Ni har alltid sagt "- Sanna de här löser sig, de kommer att bli bra." & de har det alltid blivit.

Ni är underbara på alla sätt & vis. Åh vad jag älskar er. Jag önskar det fanns ord till hur mycket jag älskar er! Det här är mitt liv, jag lever min dröm! Jag är så sjukt lycklig, bara för jag har er.




Ni är bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0