mitt år 2010

jag har varken tid eller ork till att sitta och ladda upp bilder för varje månad osv. sorry, här får ni en lista istället:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
massor!!
- Höll du några av dina nyårslöften?
jag hade inget.
- Blev någon av dina vänner förälder i år?
nej kan inte kalla dom vänner..
- Dog någon som stod dig nära?
nära och nära..
- Är det något du saknat år 2010 som du vill ha 2011?
åka mer utomlands, göra mer saker på sommarlovet, åka till stockholm mer.
- Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
sista april, 11 oktober, 22 januari och 26december.
- Vad var din största framgång 2010?
hm, jag vet inte..
- Största misstagen?
finns många.
- Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, hjärnskakning, brutna revben, allvarligt talat... jag kommer inte ihåg allt.
- Bästa köpet?
epan..
- Vad spenderade du mest pengar på?
hahah pinsamt de här kommer bli... bensin, mat, kläder.
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag fick en epa (gud vad jag tjatar om den tycker ni nu.. hehe) p&l, classic car week, granny goes street osv.
- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010?
Petter - längesen
Daniel Adams-ray - gubben i lådan 
- Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hm, det har helt och hållet gått i perioder. I början av 2010 mådde jag inte så bra, sen kom en person gjorde det lättare, ett tag.. Nej måste nog vart gladare.
- Vad önskar du att du gjort mer?
Mer galenskaper och badat i somras, badade typ 3gånger?!?
- Vad önskar du att du gjort mindre?
illa mig.
- Var du kär i år?
nja, jo..
- Hur många förhållanden?
2st
- Favoritprogram på tv?
kollar aldrig på tv.
- Bästa boken du läste i år?
hur kär får man bli
- Något du önskade dig och fick?
då va vi där igen, epan.
- Något du önskade dig men inte fick?
tror inte det..
- Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Vaknade utav att fotbollslaget sjöng för mig, satt i en bil påväg hem från kalmar, åt pizza och såg en sjukt söt kille på pizzerian, sen när jag gick på toaletten gjorde han det också. självklart inte samma toa, haha! sen när jag kom ut från toan stod han där och log och frågade om han kunde få mitt nr innan han skulle åka. och de fick han, dock bodde han i örebro så det vart inte mycket mer än att smsa. sen när jag kom hem sov jag.
- de bästa människorna du umgåts med?
Alla jag umgåts med har vart bäst.
 - Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
ja, men inget jag tänker skriva här.
- Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
stil? galen.
- Vad fick dig att må bra?
kompisarna och alla äventyr.
- Vem saknade du?
har väl saknat alla i sina stunder osv, men ingen jag saknat sådär "hela tiden" tror jag..
- De bästa nya människorna du träffade?
Massor.
- Årets sötaste?
Filip&Victor
- Årets största kärlek?
haha... jadu.
- Årets bästa?
Sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0