mitt år 2010 DEL 1

Januari 2010:

Jag och Sanna sundström träffade på några 08or eller ja dom kom hem till henne. Den kvällen lärde vi oss va "punani" betydde också..

Jag var tillsammans med en kille som heter Filip. Och kände mig hur ball som helst bara för han ägde en epa var 16år och jag bara 14år. Haha!!


Var till stockholm och shoppade med Ebba, Amanda & Putte.

Jag och Therese vart bättre kompisar och började kalla oss för "fjeko&fleko"

Februari 2010:



Umgicks väldigt mycket med Felicia och Therese.

Jag, Hanna och Denice var med i tidningen.


Jag och Therese var på vårt första konfirmations läger, och attans va roligt vi hade. När vi åkte dit tänkte vi "fyfan va vi kommer ruttna bort i en jävla skog." men icke sa nicke. Vi hade faktist otroligt roligt!


Jag tänkte uppdatera 2månader i taget/dag. Så imorgon får ni Mars och April osv...

Kommentarer
Postat av: sanna

första bilden! säger bara.. HAHAHAHA!

2011-01-04 @ 11:29:43
URL: http://sannasundstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0