Min största rädsla..

Jag har alltid sagt förut att jag inte är rädd för något. Spindlar, ormar, trånga utrymmen osv. Jag har alltid trott att jag aldrig vart rädd för något. När jag va liten klappade jag fågelspindlar på kolmården som om de vore en katt, hade ormar runt halsen som en halsduk och kröp i vatten tunnlar fast man nästan fastnade för de va så trångt. - Nej jag har alltid trott att rädsla är något jag inte känner av, eller inte vill känna av iallafall.. Jag har antingen inte känt efter förut eller helt enkelt inte vart rädd för något. Same same!

Men idag, idag hände en sak.. Som fick mig att rysa till, att tänka efter. Och ja, jag är faktist rädd för något. Sjukt rädd. Bara jag tänker på det ryser jag. Min största rädsla, det är cancer.

Lungcancer, hudcaner, levercancer, bröstcancer ja alla sorters cancer.

I en match med cancer är det verkligen "vinna eller försvinna" och det skrämmer mig..

Till sist vill jag be om ursäkt om jag nu väckte tankar hos någon, om någon gått bort i cancer osv. Jag är isåfall jätte ledsen. Det var verkligen inte det jag velade få ut utav detta inlägg, utan jag bara kände för att skriva av mig lite..


Kommentarer
Postat av: kim

Hur mås det?=)

2011-01-03 @ 11:19:39
URL: http://kiom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0