Dag 4 - Mina närmaste kompisar

Detta kommer bli.... svårt att skriva. Okej, svårt va nog inte rätt ord men ja. Detta kommer bli ett långt inlägg trots att Jag kommer inte skriva många rader om alla, och om jag skriver någon mer rad om en person så betyder inte det att den betyder mer än någon som inte fick lika många osv. ni förstår vad jag menar! Jag börjar med..

Sarah Andersson

Jag vet att du älskar mig för sista bilden, du behöver inte påpeka den..
Putte, Pottan, Pottis osv.. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja skriva. Vi har vart bra kompisar sen 7an och då menar jag bra. Visst alla har perioder osv men vi har aldrig vart så att vi slutat prata helt, eller bråkat riktigt mycket, egentligen? Du&jag, så olika på alla sätt. Jag ljushårig, du mörk, du smal, jag stor, jag intresserad av heeelt andra saker än dig. Vi är så olika men ändå så lika. Du är den som jag alltid kan prata med. Den jag klarar allt med, eller vi klarar allt tillsammans. Och de vet vi båda två, för vi har gått igenom så mycket tillsammans. Tröstat varandra, kramats och sovit eller legat vakna en hel natt trots att de vart skola dagen efter enbart för den andras skull. Du är bäst och jag vet att jag sagt det tusen gånger, men jag menar de lika mycket varje gång. Bästa vän, jag älskar dig.

Othilia Hallgren;

Bilderna är jätte gammla, men dock ganska söta, tycker jag iallafall.. 10års vänskap, vad skulle jag göra utan dig? Visst vi har haft ett långt break vid typ 7an-8an men nu har vi hittat tillbaka till varandra igen och de är jag så sjukt glad över. För du och jag, de är så det vart och kommer vara. Vi har gjort så sjukt mycket tillsammans och vi gjorde alltid allt tillsammans. Vi har samma intresse och är så sjukt lika. Jag kan prata med dig om allt och du vet om precis allt om mig och mitt liv. Dina och mina päron är sjukt bra kompisar tack vare dig och mig. Våra syrror är kompisar tack vare oss. Jag vet liksom inte vart jag ska sluta skriva, för de finns så mycket jag vill skriva, men som kanske inte är så passande.. Haha. Du&jag, 10år tillsammans och jag hoppas på minst 10 till! Jag älskar dig.

Sanna Sundström;



Jag har fler bilder, men dom är nog lite för söta för att läggas upp här...
Jadu. Du och jag, vi har bråkat så jag trodde nästan de va början till tredje världskriget där ett tag. Vi har också vart lite fram och tillbaka sen 6an, i
7an var vi riktigt bra kompisar, fjortisar och jätte söta. Sen hände något och vi gled isär. Men nu har vi börjat hitta varandra igen och de är jag glad över :) Jag kan prata med dig om de är något och du kan prata med mig. Fan så mycket vi har bakat och gjort konstiga saker ihop, nu när jag tänker efter.. Tältat, bärt ner en micro i källaren för att poppa popcorn vid sisådär 5 på morgonen, ringt och röstat på Caroline af Ugglas så hon skulle vinna melodifestivalen för 300spänn, och vann hon? - Nej. Hon kom ju 2a. Nöjda vi var då! :) Du är awesome. Jag älskar dig!

Hanna Mattsson;

Söta bilder, svar ja?!
Min banan, min mattsson, min Hanna. Vi har vart bra kompisar sen 6an(?) och sen har vi ju känt varandra sen innan också.. På fotbollsplanen Hanna&Sanna "Lugna ner er" glidtacklingar på innebandyplanen Hanna&Sanna "Lugna ner er" skickar folk över sarien. Du&jag Hanna, du&jag. Alltid när någon av oss förut gjorde mål sprang vi alltid ut först till varandra och gjorde våra fjolliga mål chester och så sa jag alltid "Mattsson, jag älskar dig" och kramade om dig. Fan va jag saknar det, det var du och jag på planen. Du som sprang jag som la passet. Haha så var de alltid, det bara var så! Vi är så bra kompisar även fast om vi inte umgås så mycket med varandra själva nu förtiden, så kan vi prata med varandra om allt.. Globall, när vi delade kudde och madrass fast det fanns två. För vi va ted livrädd båda två. Elvis!!! Åh vad jag saknar det, men man ska aldrig säga aldrig. Vem vet? En dag står vi nog där på planen igen, tillsammans. Du som springer jag som lägger passet. Vi gör våra fjolliga mål chester och är först att krama om varandra vid målet. Precis så som förr och vet du vad? Det hoppas jag mer än allt att vi gör! Jag älskar dig.

Denice Andersson:


Peace & Love-bilder, hittade inga andra på den här datorn..
Du&jag, vi kan då skratta vi! Leksand sommarland och Peace&love med dig på sommaren är ett måste. Det är liksom sånt som hör till bara. Sommaren/somrarna med dig gumman, de är du som gör dom så jävla bra. Helt otroligt grym är du! I Somras hände en sak som jag var helt säker på att de skulle förändra, allt. Och jag är sjukt otroligt tacksam att de inte förändrade "oss". Jag finner verkligen inga ord för hur glad jag är över det. Jag kan tänka på saker vi gjort och bara skratta. För alltid när vi ska göra saker, då skrattar vi! Cykla med tält, 4st kuddar, sovsäckar, liggunderlag, kläder, luftmadrass, chips, skor ja allt vi hade på en och samma cykel. Va ska vi säga, de gick väl... bra? Haha! Jag älskar dig!

Therese Haga;


Gamla bilder.
Fjeko&fleko, Haga&Barret osv. Så skulle de alltid vara, sa vi. Vi var bättre vänner förr än vad vi är nu, egentligen vet jag inte varför.. Vi har då vart ute på bus vi två. Jag tänker då inte skriva det här vad de är, men flera st vet nog vad jag styftar på.. Hehe. Du var den som stod mig närmast för inte alls så längesen. Konfermationen, gud vad jag saknar den. Det var du som gjorde den så jävla grym. Vi körde vårt race och sket i alla andra. Vart ute alldeles för sent på nätter än vad våra föräldrar egentligen tillåtit tillsammans, gick till statiol mitt i natten för att köpa marshmallows osv. Det va du och jag mot världen. Vi pratade om allt med varnadra och gjorde allt tillsammans. Sen hände något, jag vet inte vad? Vi hade planerat sommaren 2010 och allt vi skulle göra, men inget vart av? Jag vet inte varför som sagt. Och de vet nog egentligen ingen av oss. Men jag ångrar inte en sekund med den "tiden" vi hade tillsammans. Impulsidéer osv. Jag älskar dig.

Sara Carlsson;

Grill-disk&dansmästare. Det är vad vi är, eller iallafall.. Vart? Vi har då skrattat tillsammans vi också. "Duuuschääen", "Bengt-kallä" osv osv. Vi har vart bra kompisar sen 7an vi också och gjort en hel del busiga saker tillsammans. Hehe... Vi har vart bra kompisar, men vi är väl inte lika täta längre om man genför mer förut, tyvärr.. Men jag kan ju inte säga att vi inte är bra kompisar längre heller. Ibland funderar man på vart vi fått alla våra idéer ifrån. Men det var iallafall du&jag som grillade tillsammans själva (utan föräldrar) i 7an och ja vi såg ju hur det slutade.. En engångs grill på ett plastbord = ett hus nästan nerbrunnet. Eller okej, där tog jag i. Men de hade kunnat sluta så. Fast nu slutade de ju lite bättre iallafall. Kan inte annat än garva åt de idag. Tack för alla fina stunder tillsammas med dig och jag hoppas på fler! Jag älskar dig.

Felicia Andersérs;


Haha bara "mat-bilder"..
Du&jag, vi har vart riktigt täta. Men idag så är vi inte det längre, tyvärr. Det är riktigt synd tycker jag, för vi hade så himla roligt tillsammans och jag måste säga att jag saknar det sjukt mycket, det vi hade. Vi var till och med så bra kompisar så vi kallade varandra för "kusiner" och det stod vi fast vid ganska länge. Busiga har då vi också vart ska gudarna veta.. Du och jag vi kunde sitta i timmar på ett café/resturang eller ja vad som helst och bara prata om precis allt. Snacka lite skit, prata om känslor, prata om varandra, prata om saker som hänt osv. Jag saknar det verkligen. Idag är det inte ens i närheten av detsamma, som sagt. Varför vet jag inte.. "Skin, skin som den sol du e. Låt hela världen se ditt vackra leénde, jag säger lys lys som den stjärna du är. Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med. Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig. Tack mitt hjärta för alla stunder du gett mig, tack mitt hjärta för alla stunder du gett mig."


Vissa har jag vart riktigt bra kompis med, vissa inte. Vissa är jag inte lika bra kompis med längre fast vi umgås och så. Jag vill då säga att alla stunder jag fått med er alla mina underbara kompisar, är bäst!
Fler bilder på mig och mina kompisar;




Osv
Jag skulle vilja lägga upp minst 10st bilder till, men tyvärr så räcker inte tiden till. Jag har super bråttom nu!

Kommentarer
Postat av: therese - S T R E E T

Jag älskar dig sanna. Även om vi inte umgås så mycket i fråga, så kommer du fortfarande va en stor del av mitt hjärta. Och jag saknar våra gamla tider. Konfirmationen och allt dedär. De va vi mot världen.

<3

2011-01-30 @ 14:56:14
URL: http://broody.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0