Dag 2 - detta lever jag för.

Vad jag lever för? - Ja jag lever väl för ungefär samma sak som alla andra skulle jag kunna tänka mig. Min underbara familj, mina fina vänner, pojkvänn osv..

Men utöver det så.. Lever jag nog helt enkelt för mig själv. Haha nej inte bokstavligen mig själv! Utan mer... Jag lever för att få göra det jag blir lycklig utav. Jag är lycklig när jag får göra sånt jag älskar. Tex som att få spela innebandy med världens bästa innebandy lag. När jag får umgås med mina vänner på helgerna och skratta.

Att jag får ha mitt intresse utan att någon annan ska behöva lägga sig i det. Jag gör det jag tycker är kul och om någon annan inte tycker det. So what?! Det är jag som lever mitt liv, det är jag som tycker det är kul. Alla har olika intressen, lev med det :-)

Okej, "sammanfattning - detta lever jag för":

Spela innebandy.
Mina vänner.
Min familj/släkt.
Skratta.
Vara lycklig.
Vara mig själv.

Med andra ord, jag lever för att få köra mitt egna race!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0