Dag 1 - Jag själv.

Jag har faktist många gånger ställt mig själv just denna fråga "- Vem är jag?"

Jag heter Sanna Maria Barrsäter Ulin och är 15år. Jag är uppvuxen i en liten by, ett av världens hörn. Vid en landsväg där allting tar slut och här har jag alltid vart pappas flicka. Var väl som precis alla andra, en riktigt skit unge när jag var liten. Testade allt jag såg på tvn och tänkte alltid efteråt.

Spelar/spelat innebandy& fotboll i 6-7år och har även ridigt i 5år men slutade med det när jag började 7an.

Jag är inte speciellt bra i skolan, eftersom orken inte räcker till.. Men de försöker jag ändra på, så gott som jag bara kan..

Jag är 164,5cm (jag har vuxit 1cm sen i 7an och gått ner 7kg..)

Vafan ska jag berätta om mig själv egentligen? Jag har en epa (jaaaa för de visste ni ju inte sen innan? nejfan.) Jag är mer oseriös än va jag är seriös, jag har dålig syn, jag har en dålig "hälsokurva" för att jag tränar för mycket och har då stannat i växten (och jag är inte dum i huvudet så ni behöver inte upplysa mig om något "vafan fortsätter du träna för då? idiot." för varför ska jag sluta leva liver när jag bara är 15år? Jag har knappt börjat leva?) Jag röker inte, för jag ser inte att jag har något behov utav att göra det. Jag vågar stå för saker och ting. Jag är busig. Jag har nog nästan mer killkompisar än tjejkompisar. Jag biter på naglarna (trots att jag hade som nyårs löfte att sluta. Men höll det länge, svar nej..)

Jag är riktigt tråkig, nu när jag tänker efter.. Fast och andra sidan. Jag trivs med att vara tråkig :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju mer kille än vad du är tjej?du klär typ aldrig upp dig eller så?inte vad du visar på bloggen iallfall;P?

2011-02-08 @ 16:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0