Vet ni vad?

Jag har bestämt mig för en sak, en sak som jag har velat tagit tag i väldigt länge, men som jag varken har haft ork eller lust till. Men nu ska de bli av, den 25e smäller det! Då ska jag..

1. Börja gymma igen, på riktigt. Och byta gym till Friskis och Svettis.
(Nej jag gymmar inte för att gå ner i vikt utan för att annars så gör jag illa mig 24/7)
2. Ska sluta bita på naglarna, allvarligt nu.
Jag vet att jag sa att de skulle bli mitt nyårslöfte också, men nu.. ska de bli av!
3. Åka till Stockholm och köpa massor med nya kläder!
4. Börja tänkte lite på mer va jag äter, inte för att jag ska gå ner i vikt utan för att träning + typ hamburgare 2gånger i veckan inte går så bra ihop. Jag menar inte att jag ska sluta äta sånt, helt. Utan att jag bara ska dra ner på det! :)

Jag längtar.... eller? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0