jag vet inte..

Jag vet inte vem jag är nu förtiden, jag vet inte vad jag vill, jag vet inte hur jag ska börja skriva, jag vet inte varför jag skriver.. jag vet knappt va jag heter.

Har ni vart med om känslan att ni inte vet vad ni vill och är förbannat jävla rädda för att göra fel? Det har jag, precs nu. Jag vet ingenting. Och då menar jag inte att jag inte vet om jag vill äta spagetti eller mackaroner. Utan jag menar... Jag vet inte vad jag vill, på riktigt.

Jag vet inte om jag ska göra en sak, om jag vågar och om de är rädd. Fyfan va jag är förvirrad. Jag vet ingenting..

Kommentarer
Postat av: sundis

och du vet att jag finns! <3

2011-03-01 @ 10:42:40
URL: http://sannasundstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0