jag har verkligen..

.. panik!

Vet ni hur många kvällar jag legat vaken och bara tänkt "vafan ska jag göra med mitt liv? varför har jag inte pluggat mer" osv osv.. Jag har verkligen panik över min framtid. Jag går i 9an har precis sökt gymnasium på mina 180poäng. Jag är rädd att jag inte tar mig in där jag vill.. Jag är så orolig så jag vet inte vad.

Jag har alltid tänkt "äsch de är lugnt, jag ska inte söka än" men nu idag va de sista dagen. För 2månader sen tänkte jag "äh jag behöver inte plugga så  mycket, är långt kvar till gymnasiet" jo tjena. Fan också.. Jag har panik!

Kommentarer
Postat av: therese - S T R E E T

Håller helt med dig sanna. Till punkt och pricka.

2011-02-23 @ 21:00:21
URL: http://broody.webblogg.se/
Postat av: Matilda Michols the ONE and ONLY!

Sanna vännen,

Var inte orolig det var jag med men jag kom in på den linjen med inte mycket mer poäng än vad du har.

Jag är super nöjd med min linje och mitt val, verkligen!

Gymnasievalet är inte allt vettu, du kan bli precis vad du vill glöm inte det!

2011-02-24 @ 12:57:08
URL: http://micholsmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0