Det går bra nu..

Asså shieeeeeet, vilken uppdatering de är här!!! wooooow. Nej jag bara skoja. Jag ska som alltid vanligt komma med en helt utmärkt bortförklaring (om du frågar mig) jag hade börjat på ett inlägg igår skrev sjukt mycket la upp massooor med bilder osv (okej jag kanske överdriver lite. Men de kändes så....) Sen när jag skulle publicera det visade det sig att min internet hade ballat ur. Skapligt roligt? Jag var nöjd, svar ja. Så inlägget försvann och kommer aldrig mer igen.

Jag har faktist tänkt på en sak. Vet ni vad? Jag tror verkligen de här med "dagar-inlägg", "blogg", "headers" osv osv är min grej, jaaa verkligen till 100 procent min grej. Eller kanske inte.... Vet ni? Varje gång jag ser fliken "blogg.se" så brukar jag logga in. "Inga kommentarer - ovanligt hm... nope." klickar på "Nytt inlägg" och tänker "Vad ska jag blogga om? - Vet inte. Har jag något vettigt att skriva om? - Nej. Orkar jag? - Hm... Nej." Varför ska jag sitta och skriva boring inlägg som inte ens är roligt att läsa. Då kan de lika gärna vara..

Dessutom så tar detta på mina krafter. Haha okej inte krafter men... Jag orkar inte att ta orken till att skriva ett inlägg verkligen tänka vad jag ska skriva. Ha med mig kameran och fota precis allt hela tiden. Nej fy det tar min ork bara att lägga tanken på det. Eller okej, ork och ork. Min lathet* låter bättre.

Men shit the same. Nu ska jag skriva klart alla dagarna det lovar jag.. Men sen efter det lovar jag ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0