Dag 6 - Min familj.


Niklas Barrsäter, pappa är 35 år(?) och världens bästa pappa. Det har alltid vart jag och han och kommer alltid att vara det. Han är min pappa, min bästa kompis, mitt allt. Jag har aldrig i hela mitt liv ljugit för honom utan att berättat sanningen sen!


Eva Ulin Barrsäter, mamma är 42år(?) och är också bäst. Ställer upp osv, som alla mammor..
Michaela Ulin, min syster 18år och är verkligen världens bästa syster. Lånar ut kläder, skjutsar, ställer upp osv. Vi kan umgås när och hur som helst utan att vi bryr oss. Jag kommer ihåg när jag va liten och hade micoplastma (en sjukdom som jag led av i nästan 2år när jag va mindre..) då skrev hon ett brev till mig och i de brevet stod de bland annat "Du är världens bästa syster, jag kan vara med dig och sedan visa upp dig stolt för mina kompisar, utan att behöva skämmas över dig. Du och jag mot världen."

Sedan har jag 3st tjocka katter också! Detta är min tråkiga familj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0