*^*^#*¤*¤*%* VAAAFAAAN???

Jag är jag. Jag föddes till att bli just jag, Sanna Barrsäter. Skulle jag vart någon annan hade jag blivit det. Jag är kanske inte som alla andra, men jag är mig själv. Jag blir så himla trött på folk som ska kommentera om hur man är som person eller hur man ser ut.

Jag älskar bilar. Jag älskar innebandy & jag älskar min familj & mina vänner, över allt annat. Är det så märkvärdigt? Jag är varken farlig, annorlunda eller syns på mig att jag gillar bilar. Det är inte så att jag går omkring med en "Fuck you, i drive a volvo" tröja hela dagarna. Äger inte ens en sådan. Och jag har ingenting emot folk som gör det heller för den delen. Jag är precis som vilken 16årig blond tjej som helst från Borlänge. Det som skiljer mig något åt är mitt intresse. Men so what? Måste man dra mig över en egen kant för det? Nej. Jag är inte annorlunda alls. Inte mer än att jag är mig själv, jag vet vad jag vill göra med mitt liv & jag vågar stå på mig. Och nej jag går inte fordon för att jag åker epa. Det är inte precis så att jag är epa kåt bara för att jag åker i en? Jag tycker de är intressant med bilar. Men de är inte precis så varje gång jag ser en bil åka förbi blir jag helt till mig.
Så fort man är något "annorlunda" blir man helt plötsligt jävligt konstig och folk kollar snett på en.
En tjej som sminkar sig, fixar håret & tar inte på mig vad som helst som är intresserad av bilar. Svar ja, det finns såna. Bara för att man är motorintresserad betyder det inte att man måste gå i trasiga kläder, arbetsbyxor hela dagarna och är en såkallad "raggare". Vilket just denna bild många får upp i huvudet när dom här "motorintresserad". Svar ja, jag duschar nästan varje dag & ja, jag borstar håret. Vafan??? Kan folk sluta dra över en och samma kant?
Här är jag, jag är Sanna Barrsäter en helt normal 16årig tjej från Borlänge. Ser ni något annorlunda med mig? Ser ni att jag åker epa och är intresserad av bilar? Syns det att jag spelar innebandy och älskar det? Syns det att jag vågar vara mig själv och står på mig för att vara de? Va, va, va? Ser jag konstig ut? Eller lurkig? Eller varför inte kanske raggare? Nej. Jag är helt jävla normal, jag bits inte, jag slår inte ihjäl någon för att jag inte har precis samma intresse som alla andra tjejer.

Duger jag inte som jag är, nej man vad bra. Stick då. Jag tänker fan inte ändra på mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0