I miss you...

"‎9G, va vore vi utan varandra? Jo, totalt världelösa, typ som att fjällvandra. Med Willam som är lite bakom flötet, Emma&Rebeccas garv, Therese i bajs-åldern, med Sundströms inställning " -Men skit i de där och lev livet" & så har vi Anton alla lärarnas favorit, det är just detta som gör oss så sjukt bra, varje liten bit! & egentligen, va vore vi utan Tim's "- aa juste så vare ju." Carlsson's "- Vaaa jag fattar ingenting?", Gladhs inställning på idrottslektionerna & Felicias talang på att måla, vi vore ingenting, nästan så vi borde ta och skåla! Othilia är vår lilla mamma, Alida vår buse & Kevin som åker utomlands till som tätt, vi får aldrig alla rätt. Men vad spelar de för roll? Vi har ju fortfarande koll. Och något fika kommer vi väl knappast få, med tanke på alltid har vi prickar & dessutom nästan aldrig mindra än två. Vi har snart gått våra 6terminer, ca 30månader & 3år, jag är helt säker på att alla kommer i sina hjärtan ha ett litet spår från dessa år. Jag minns första dagarna i 7an, jag tänkte "vafan är de för retard-klass?" men tro mig, ni var allt annat än kass. Vi är helt enkelt perfekta & om inte annat så är vi äkta. Vi är 9G, lite bättre än alla andra, så länge vi har varandra! ♥♥"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0