Visste du att..

1. Jag är en riktig mobildödare:
Jag har haft ca 25 olika mobiler och alla har jag haft sönder på olika vis. Nu har jag en HTC Wildfire och inte ens den är hel utan har ett x antal sprickor i displayen..
2. När jag var lite sålde jag jultidningar:
Ja de är faktist sant! Tror faktist jag gjorde de i hela 4-5år. Tjärnade jätte mycket extra pengar och så fick man ju välja en "premie" beroende på hur mycket man sålt osv. Ett år fick jag en tv och ett annat en dator!
3. Jag älskar bär:
Jag skulle kunna äta ihjäl mig på jordbuggar, hallon & smultron så sjukt gott!!!
4. Jag har haft jätte långt hår:
När jag var 6år räckte mitt hår nästan hela vägen ner till rumpan. Sen när jag började 3an var jag trött på det och velade göra en förändring då jag klippte av mig håret ungefär till ovanför tuttarna, sen eftersom klippte jag av de mer och mer. Tillslut hade jag bara hår till axlarna. Men nu har de som tur var vuxit ut lite igen!
5. Jag är träningsberoende:
Och med de menar jag verkligen beroende. Det går inte en enda dag utan att jag tränar. Och om jag inte gör de, känner jag liksom som spring i benen och jag har hur mycket energi som heeelst och kan knappt sova på kvällen. Dessutom kan jag knappt äta dom dagarna jag inte tränar heller, blir inte hungrig då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0