Suck...

Åh det är inte sant! Mådde rent ut sagt skit dåligt när jag vaknade imorse. Hade sjukt ont i halsen, knappt någon röst, verkligen dö ont i magen. Ja, jag tyckte nästan synd om mig själv. - Men mamma & pappa tvingade iväg mig på domarkursen trots allt. (Har domarkurs i lugnet hela helgen... egentligen) fast blev inte kvar där så länge.

Så nu har jag feber. Har hur mycket som helst jag måste göra. Mitt rum ser ut som ett bombnedslag, städa garderoben, köpa nytt, tvätta bilen, städa ur bilen, fixa med skolpapper osv, städa lådor, ta en rejäl dusch, greja med domarsaker, lämna in telefonen, ta fram kläder tills imon & så vill jag så sjukt gärna till gymmet.

Orkar jag göra något av detta? - Nej. Helt jävla död. Åh jag har inte tid för att bli sjuk! Har iallafall köpt en kalender som jag skrivit i alla dömningar, matcher, skolaktiviteter osv osv. Super bra. Rekomenderar er andra också att köpa en!

Finns en sak jag verkligen måsta göra och de är att kissa. Ska göra de nu! Vi hörs. Ska börja blogga bättre nu, ni får ha tålamod och veta att jag tränar mycket så tiden hinner inte till så bra, tyvärr. Ska försöka skrapa ihop slantar eller flörta med pappa om en ny telefon så jag kan blogga från skolan också. - Jo jag kan blogga med min HTC jag har nu. Men den är så fruktansvärt seg och hänger sig hela tiden så jag smsar knappt med den. Blir bara irreterad. 

- Nej nu måste jag kissa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0