vem är pigg på en söndag?

Inte jag iallafall.. Men gårdagen vart lyckad tycker jag. Först var jag och Jonna en sväng till Felicia där, Danne Filip Othilia Axel Hannah Putte Therese Sara Kalven Rasmus Anders Oliver och.. minns inte vad han heter.. Men var där iallafall. Fast vissa kom och gick (av dom som var där alltså)

Sen bestämde sig jag och jonna att vi skulle ut och åka lite. Så då ringde Emil och ville att vi skulle komma till Hampus. Åkte dit en sväng sen drog vi vidare till donken. Där vi sen träffade Filip Othilia Hanna Danne och Oliver.

Jag orkar inte berätta min kväll i detaljer. Haha, skulle bli ett långt inlägg med mycket text och en massa onördig information känns det som..

Nu sitter jag här helt nyduschad funderar på om jag ska ta och göra mig ett race, städa både rummet och bilen, tvätta bilen osv.. men orkar nog inte. eller?


nyduschad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0