vad gjorde jag igår?

Imorse när jag blev väckt kändes det som om jag hade en keps med tegelstenar på mig. Ögonlocken kändes hur tunga som helst och jag höll på att frysa ihjäl. Så jag kom fram till att nej du, jag går nog inte till skolan idag heller..

Ett tag funderade jag på om jag hade vart på världens party, eller kanske p&l i 2veckor i sträck? Fast och andra sidan.. På en tisdag? Nej. Den här hostan, febern, revbenen & hesheten tar verkligen kol på mig. Just nu längtar jag till skolan. Ja det var jag Sanna Barrsäter som skrev det där. Och nej jag har ingen feber just nu. Så det var ingen feberyra utan ren fakta. Ballt va?! Jag trodde aldrig att jag skulle börja sakna skolan, men tydligen :)


Slänger upp en gammal bild på mig. Funderar på om jag ska fixa min design idag, har jag orken till det? Nej tror faktist inte det! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0