UTHÄMTAT:



Hehe såg att de var en som visste va de vad jag skulle hämta ut. Och detta döljde sig i kuväret som jag hämtade på posten, nöjd tjej! Dock ser jag inte lika nöjd ut på bilden på kortet, pinsamt och bli stannad och behöva visa upp de där. Men jag förstod mig inte på den där fotoautomaten som jag redan berättat tror jag? Hur som helst. Så stod jag upp när kortet togs.. Haha jag höll på att skratta ihjäl mig där inne och när jag kom ut från den kollade alla i väntrummet på mig som om jag var en idiot. Och mamma skämdes nästan ihjäl..

Nu ska jag ut på en promenix med syrran, hörs sen!


Kommentarer
Postat av: therese - S T R E E T

de va jag som visste de (a)

2010-09-01 @ 20:50:23
URL: http://broody.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0