SKRIVER AV MIG..

Jag skriver detta till några av mina närmaste vänner. Ni tar åt er själva ni som känner att ni borde göra det..

Igår hände det en sak. En sak som jag har i huvudet hela tiden. Tro det eller ej.. Men jag mår verkligen jätte dåligt över den där händelsen. Och nu tänker ni säkert "men åh nawen, det är så synd om dig gulligull. Nat". Men det är inte därför jag skriver detta. Det är för jag vill berätta för er...

Ni kanske undrar varför jag mår dåligt? Jo för att just jag kunde orsakat att mista mina närmaste, dom som gör livet till något underbart. Och det kunde vart mitt fel. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan, men jag känner mig tom, fast ändå så tung, jag känner att jag bara vill försvinna ett tag. Eller jag vet inte hur jag ska förklara.

Ja, jag skrattar åt händelsen nu. Men vet ni varför? För att jag vill försöka glömma hur nära det var.. Att jag & alla andra som var med (kanske då) att inte öppna ögonen igen. Usch, mina tårar rinner just nu. Jag vet att ingen gjorde sig illa osv. Men ändå, det var så otroligt nära..

Och jag tänker tanken att leva med att jag skadade mina vänner pysiskt. För det vet jag att jag gjort. Vi kommer nog förmodligen leva med det här resten utav livet, vi alla. Och det skrämmer mig. Att det är mitt fel. Att jag inte gjorde något bättre av situationen. Att jag det är mitt fel precis allt..

Jag är hemskt ledsen för allt detta. Och det vill jag att ni ska veta. Och jag såg att vissa hade tolkat det som om jag brydde mig om min bil mer än mina vänner. Och det är självklart inte sant. Men det är nu i efterhand eftersom ingen skadade sig (förstå mig rätt i denna mening nu, för jag vet inte hur jag ska förklara det bättre än såhär..) så tänkte jag på min bil.

Men en bil kan jag knappast skratta med, göra allt sånt där som jag kan med er. Jag älskar ju er och det vet ni om. Jag skulle inte klara av att leva med en sån sak som kunde hänt och det vill jag att ni ska veta. Jag är verkligen tom på ord, vet inte hur jag ska förklara det. Men ni betyder så sjukt mycket, ni är bland det bästa som hänt mig. och det vet vill jag verkligen att ni ska veta.

Om ni hatar mig för detta osv har jag full förståelse för det. Men ni ska veta vad som än händer så kommer jag aldrig hata er. För jag kan inte hata någon jag en gång älskat och haft så många underbara stunder med (det gäller er alla) och det vill jag också att ni ska veta.

Bra nu har jag sagt det jag vela säga.. Nu är det upp till er vart ni vill "ha mig". Men ni ska veta att om jag skulle kunna gjort det ogjort så skulle jag gjort det för längesen. Jag älskar er så mycket...


Kommentarer
Postat av: Sarah Andersson

även om jag inte ens var med... men vill iallafall att du ska veta att jag älskardig...

2010-09-19 @ 09:11:05
URL: http://saries.blogg.se/
Postat av: Sarah Andersson

Och dem kommer förlåta dig,jag lovar:)<3

2010-09-19 @ 09:12:18
URL: http://saries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0