SKOLAN

Jag skulle tydligen inte lägga ner bloggen. Så okej, jag uppdaterar så mycket som jag kan osv :)

Jag sitter i skolan, håller på att bli dödad av min halsont. Känner mig verkligen hängig. Tror jag håller på att bli sjuk. Hoppas verkligen inte att de drar ut sig för länge bara.. Eftersom de inte dröjer många veckor tills jag åker. Drar från, Borlänge, Dalarna, Sverige. Jag längtar så obeskrivligt mycket. Jag ska verkligen inte göra annat än att vila ut mig, bada och sola där! Helsjukt vad jag vill åka. Nu!

Ny gammal bild. Vi hörs senare, jag måste dock plugga som en idiot idag. Prov imorgon..


Kommentarer
Postat av: ebba

jag hoppar med i din resväska!!! lyckost

2010-09-15 @ 14:34:15
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0