PIGG TJEJ..

Jag har precis vaknat efter att ha sovit sen jag kom hem från skolan. Nu när jag nyss vaknade kände jag hur ont jag hade i nacken även. Om jag åker på någon förbannad jävla halfluss nu, då dör jag. Jag som ska spela cup i helgen och allt..

Jag skulle plugga också, har pluggat lite. Jag orkar inte, har så ont i halsen så de känns som om de är nerlagd tid. Ingenting går ju in i hjärnan hur som helst. Åh matt jag blir.. Kanske ska döpa om bloggen till "hej-här-är-det-emo-skrivning.blogg.se" Nej men just nu känner jag att ingneting alls är bra, så har inget att skriva om.


Nej jag har inte klippt mig, jag orkade inte platta håret imorse och sen nu har jag "morgonfrilla"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0