MIN MORGONDAG:

Imorgon kommer jag vara trött, imorgon kommer jag känna mig duktig, imorgon ska jag börja träna på ordentligt igen.. spana bara in detta:

Springa tunarundan på idrotten (ca3-4km på tid)
Fotbolls profil efter skolan. Halv 3 - halv 4
Slänga i mig mat och gå till..
.. Fotbolls träning. Halv 5 - 6
 Hem äta, packa om och...
.. Innebandy träning kvart i 9 - halv 10.

Va säger ni? Kanske ska klämma in ett gympass mellan fotbolls träningen och innebandyn? Nej skulle inte tro det. Och imorgon kommer jag inte alls hinna uppdatera (om ni inte har vääldigt mycket tur då vill säga) för imorgon ska jag känna blodsmaken i munnen, finns de någon härligare att gå och lägga sig på kvällen när man känner att man är helt döööd? Svar nej!


Kommentarer
Postat av: lovisa

dagens träning börjar väl 19.45, kvart i åtta? :o

2010-09-07 @ 14:46:32
URL: http://lovisandell.devote.se/
Postat av: sandra

sv: hahah! verkligen :) men vad skulle jag säga ? ;) kan väl tänka mig hur du tyckte och tänkte om mig när jag satt där helt själv och såg ut som att hela världen hängde på mina mungipor, haha ^^

2010-09-07 @ 17:46:18
URL: http://ssandraeriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0