MÅNDAG

Hejsan hoppsan! Skoldagen har gått riktigt bra, förutom att jag är hemskt skoltrött redan nu. Men jag ska rycka upp mig snart.. Eller så snart som möjligt.

Efter skolan cyklade jag och Felicia till stan, tog en sallad, fikade, kollade i affärerna och pratade. Jag verkligen gillar att vara med henne, vi kan verkligen prata om allt och vi förstår varandra så bra. Eller så ser jag på saken iallafall! Och de är verkligen riktigt skönt att kunna prata med någon som förstår en och tycker ungefär samma sak.

Sen så gick jag till gymmet, träffade Denice där. Vi körde lite hårdträning ;) Nej de vart typ 1½timmes träning så de kändes bra. Nu ska jag ta mig något och äta sedan hoppa in i duschen. Och ja, jag måste väl plugga också..


Kastar även in en random bild på mig (eller ja.. den är inte tagen idag, så då vart den random!) Vi kanske hörs lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0