Jag tycker till..

Titta på dem här två bilderna. Visst har han sjukt snygg klädstil osv? Men felet är att hans ansikte. Han hade ju kunnat vart riktigt snygg, men han är ju för mycket.. Att fylla på läpparna, sminka sig, noppa ögonbrynen sådär ivan. Visst jag påstår inte att killar inte ska bry sig om sitt utseende. För det tycker jag. Men det får ju inte bli för mycket heller.




Är det någon som håller med mig? Att om grabben inte hade vart så mycket så hade han vart snygg? Kolla andra bilden, kläderna där är ju bara sååå snygga. Han stil är verkligen grymt snygg som sagt. Jag tycker att det är synd att han har blivit så mycket..

& lägg märke till att det är jag som tycker detta. ni behöver inte hålla med mig, men detta är min åsikt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0