JA JAG LEVER..

Ja jag är faktist till och med mevetande. Men innebandyträningen har inte vart ännu. Men ändå. Jag känner mig pigg och känner bara att knät pytte, pytte lite. Underbart!!

Ja som sagt hade ni tur också. Jag tog mig tid till att uppdatera.. Sprang förresten på 23min på tunarundan (5km) och då har jag inte sprungit på sisådär 2månader.. Så ja, jag tycker den tiden va helt okej. Både profilen och fotbollsträningen gick väl bra.. De flyter på så att säga. Nej nu ska jag packa sedan dra till innebandyträningen. Godnatt på er, vi hörs imorgon.


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: hahah ja det hade jag ju kunnat! :D får säga hej nästa gång ;)

men va verkligen inte på humör då.. va väl antagligen därför :( hhe :)

2010-09-07 @ 20:06:18
URL: http://ssandraeriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0