Svar på en kommentar:

heeej förresten, de va inte igår jag bloggade. ska börja blogga lite bättre nu... tror jag ;)
"använder du alltid sidenkallingar? ;)"
svar till Joel: (vilken joel de nu är?)

Ska jag vara helt seriös när det gäller den där frågan, så ja mina siden kalsonger har vart med en hel del gånger kan jag säga.. Haha!

Har dom nästan alltid på mig när jag sover borta..

 Sen i rättvik, på classic car week. Tro det eller ej, men jag traskade omkring i sidenkallingar en hel dag där. Eftersom jag hade mina kläder i Christoffers bil och han inte var där med bilen.. Haha, kan då säga att blickar det fick man. Men jag älskar mina sidenkalsonger :D

Och sen har jag ju på mig dom på "ahtjena" filmen.. hihi

Hoppas du fick svar på din fråga ;)


Kommentarer
Postat av: e.

Kan inte du ladda upp den filmen? :-D

2010-10-29 @ 23:40:16
Postat av: Joel

Okej nej jag undrade bara för det är inte många tjejer som har så antar jag:) Har du någon gång haft med byxor över?:) Kram

2010-11-24 @ 12:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0