inlägget som aldrig kom upp..

Obs detta inlägg skulle vara uppe innan jag åkte och tränade. Men eftersom blogg.se inte vela att mina inlägg skulle komma upp idag så kommer dom upp nu. Eller det här iallafall!

Vet ni? Idag kom jag och tänka på en sak.. mitt liv i stor del är "äta plugga träna sova" ... Ibland blir jag riktigt trött på att aldrig hinna göra något, aldrig hinna träffa någon efter skolan osv. Men och andra sidan så klarar jag mig inte utan träning speciellt länge. Det vet jag ju..  Fast ibland finns det inget som är skönare än att ta en paus från ens vanliga rutiner. Denna paus skulle jag behöva just nu känner jag.



låten är så grymt bra, newkids låtar är grymma!

Update: Denna paus kommer jag även få nu...


Kommentarer
Postat av: Ebba

du är verkligen fin sanna!

2010-10-07 @ 14:28:58
URL: http://ebbaagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0