hejhejhej

hemskt mycket hej.

allvarligt talat, jag har tappat blogglusten helt och hållet. jag hinner inte, folk kanske inte tror att jag har så lite tid som jag har. men såhär är min den här veckan, hinner verkligen inte.

måndag:
ingen träning, dock brukar jag gymma då! ca 1½timme
tisdag: idrott 1½timme, profil 1timme (när jag orkar gå på den) innebandyträning 2timmar
onsdag: innebandyträning 2timmar
tosdag: gym ca 1½timme,
fredag: innebandy träning ca 1½timme-2timmar
lördag: dömma 2st matcher ca 2½-3timmar
söndag: match

såhär ser min vecka ut. och nu kanske ni säger "men du måste ju inte gymma" jo det måste jag. gymmar jag inte, kan jag inte spela innebandy heller. mina knän måste byggas upp så ofta jag kan. skulle helst försökt gymmat 3dagar i veckan, vilket jag gör om jag hinner. så alltså, jag försöker slänga upp ett inlägg om dagen, tills jag känner att jag orkar göra fler.

har dessutom ingen blogglust längre, känns liksom...bara jobbigt jag tänker på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0